Klachtenregeling

Heeft u een klacht of bent u ontevreden? Laat het ons weten!

NTTA vindt het belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over de dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over onze dienstverlening, een cursus of een opleiding. Ook kan het zijn dat u ontevreden bent over de manier waarop een docent/instructeur of andere medewerker met u omgaat. Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor u maar ook voor de kwaliteit van onze dienstverlening.

NTTA beschikt over een interne klachtenregeling die hieronder gedownload kan worden. Als lid van de NRTO is NTTA aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken en hier kan beroep op worden gedaan als er middels de interne klachtenregeling niet het gewenste resultaat is behaald. 

Klachtenregeling

NTTA Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de NTTA nieuwsbrief.

Check je inbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

 

NTTA

Atoomweg 2-H
9743 AK Groningen
Telefoon 050 311 73 85
info@ntta.nl

Engels

NTTA © 2017. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de voorwaarden en de privacyverklaring

Ehio Media content marketing
1
0
1