DNV GL Introduction to the System of Maritime Regulations

Inhoud

Deze cursus legt tot in detail uit wat de internationale en regionale verdragen zijn op het gebied van scheepsveiligheid en bescherming van het marine milieu. De structuur, inhoud en de toepassing hiervan wordt gepresenteerd. Een overzicht van de verschillende types onderzoeken en scheepscertificaten wordt aangeleverd. Speciale nadruk zal worden gelegd op de uitvoering van de wijzigingen in de regelgeving.

Doel van de training is kennis vergaren van het systeem van maritieme regelgeving.

Nadruk op:

  • Het reguleren van organisaties op internationaal en regionaal niveau
  • Structuur, inhoud en uitvoering van belangrijke/grote verdragen
  • Overzicht van onderzoektypes en intervallen en tevens verschillende type certificaten
  • Analyse en uitvoering van de wijzigingen in de regelgeving
  • Toepassing van de verschillende instrumenten ontwikkeld door GL, zoals IMO Pilot en checklijsten.

 

Certificaat: GL Academy Certificaat. Methode: Presentatie, case studies, werken in groepjes.

Cursusinformatie

Doelgroep:
Rederijen: Technical managers (CTO), managing directors (CEO), superintendents, fleet managers, chief operating managers (COO), CSO, quality managers, aangewezen personen, crewing managers, nautische officiers, werktuigkundigen, assistenten (management, inspectie, quality/ISM, crewing).
Voorwaarden voor deelname:
Basiskennis van de scheepvaart.
Cursusduur:
1 dag
Locatie:
Atoomweg 2H, 9743 AK Groningen
Opmerkingen:
Deze cursus wordt aangeboden in samenwerking met DNV GL.

Cursusdata

18 dec 2017
U kunt zich niet (meer) aanmelden voor deze cursus.

NTTA Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de NTTA nieuwsbrief.

Check je inbox

Je ontvangt een e-mailbericht met instructies om je registratie te bevestigen. Zonder de bevestiging wordt je registratie niet verwerkt.

 

NTTA

Atoomweg 2-H
9743 AK Groningen
Telefoon 050 311 73 85
info@ntta.nl

Engels

NTTA © 2017. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de voorwaarden en de privacyverklaring

Ehio Media content marketing
1
0
1